tiistai 18. syyskuuta 2012

Lahjuksia ja tunnustus

Siskon pojat täytti vuosia ja tein lahjaksi peruspaidat, joihin laitoin mukaan turkoosia raitaa hieman piristämään  muuten aika tylsää kuosia. Paljoa ei uskaltanut kikkailla, koska ton ikäisistä pojista ei koskaan tiedä, mikä kelpaa ja mikä ei. Muutenkin jännitin, minkälainen vastannotto mahtaa olla, mutta ONNEKSI paidat oli kuitenkin kelvanneet :)

Liikennemerkit on Ikasyrilta ja Helikopterit Kangas-Mallalta. Molemmat on tehty More Grey -kaavalla ja ovat kokoa 128 ja 116.


Cutie, Starly touhuaa, VaahtokarkkimonsteriMari O´Netti ja Tarumainen ovat antaneet minulle tunnustuksen. Kiitos <3 Olen todella otettu.

1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka tämän sinulle myönsi.
2. Anna tunnustus viidelle (5) suosikkiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
3. Kopioi post it -lappu ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain post it -lapulla ja toivo, että omat lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.
 
On kyllä todella vaikeeta valita vain viisi suosikkiblogia, mutta tässä niistä muutama satunnaisessa järjestyksessä...

3 kommenttia:

  1. Kiitos post-it lapusta. Tänään bloggasinkin siitä, kun pirkolta sain myös ja oon niin tylsä etten laita eteenpäin. Mut olen silti otettu. ;D

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta! Kiva yksityiskohta tuo liikennemerkkipaidan raidoitus. Muutenkin oot tehnyt niin herkullisia juttuja viime aikoina :)

    VastaaPoista
  3. Sä oot saanu jo ison kasan tunnustuksia, mut nyt voit lisätä yhden tunnustajan siihen joukkoon! Katsopa mun blogista. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!