torstai 31. toukokuuta 2012

Happy end

Ostin alkuvuodesta Metsolan mustaa bambia ja myöhemmin ajattelin, että olipas virhe, todella ISO virhe. En osaa käyttää lapsella mustaa eikä kangasta ollut tarpeeksi omaan vaatteeseen. Mielestäni se on synkkä eikä ollenkaan lasten väri. Nyt kuitenkin päätin tehdä siitä jotain, mutta se vaati kaverikseen jotain pirteää ja värikästä. Tätä limeä raitaa riitti juuri ja juuri hihoihin ja taskuihin. Mielestäni aika nappi valinta, enää tuo musta ei hyppää liikaa mun silmille.

Raidallinen kangas on Royal-tuotteelta. Kaavana tuttu Papana koossa 92. Taskun tikkasin limenvihreällä (jostain syystä näkyy aika huonosti kuvassa), mutta luonnossa tosi kivan näköinen.






Paidan kanssa sopii hyvin aikaisemmin postatut housut. Tattadadaa daa, nyt mua ei ainakaan häiritse tuo musta ollenkaan :)
Alunperin tein nuo taskut ihan koristeeksi, kun aattelin ettei niistä vielä välitetä, mutta ensimmäiseksi kädet meni taskuun! Uskomatonta! Kohta siellä taskuissa taitaa olla kaikki rakkaimmat aarteet (mm. kivet).




P.S Täällähän on kohta 100 lukijaa täynnä! Wow! Sitte kun tämä maaginen raja ylittyy, niin pitänee varmaan järkätä arvonta :) ...tällä kertaa jotain mun tekemää palkintona. 

-H

5 kommenttia:

  1. Onnistuit kyllä loistavasti häivyttämään mustaa noilla raidoilla.

    VastaaPoista
  2. Tosi raikas ja kiva,tykkään! Mulla oottas sama kangas kaapissa neiille, millähän sen raikastas :D

    VastaaPoista
  3. Tosi onnistunut tuotos. Niin ku aina ;) -R

    VastaaPoista
  4. Ihana paita ja settinä myös oikein kiva!
    Mä olen nyt yhtäkkiä oppinut käyttämään lapsillakin mustaa, mutta tosiaan jollain iloisella värillä piristettynä :)

    VastaaPoista
  5. Onpas kiva paita!
    Minulle kävi vähän samalla lailla, kun ostin musta-valkoista liikennemerkkikangasta ja se näytti todella synkältä ensi alkuun. Kun laitoin toisen pojan paitaan punavalkoraidalliset ja toiselle limevalkoraidalliset hihat, niin paidoista tuli tosi kivat.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!